Omschrijving
Beschikbaar: High-end stijlvolle moderne private offices in een villa om de hoek van het
beroemde Concertgebouw en Museumplein in Amsterdam Oud-Zuid. Flexibele opties
beschikbaar die aansluiten bij de specifieke behoeften van elke ondernemer. Denk aan korte termijn contracten en/ of de mogelijkheid om op- en af te schalen.
For English please scroll down.
Faciliteiten:
- Flexibele contracten / opzegtermijn van 3 maanden
- Plug & play concept (je hebt alleen een laptop of computer nodig)
- Hoogwaardig interieur ontworpen door ervaren interieurstylisten
- 24/7 toegang
- Je eigen deurbel en bedrijfsnaam weergave
- Supersnelle WiFi en privé netwerkmogelijkheden
- Schoonmaakservice
- Goede bereikbaarheid en parkeermogelijkheden
- Optie voor registratie bij de Kamer van Koophandel voor je postadres
- Vergaderruimtes voor maximaal 10 personen, inclusief 10-40 vergadercredits per maand
- Belruimtes
- Volledig uitgeruste keuken
- Pantry's op elke verdieping met hoogwaardige koffie- en thee mogelijkheden
- In office koelkast
- Grote tuin ontworpen door de beroemde tuinarchitect Piet Oudolf
Huurcondities:
- Looptijd van 3 maanden, 1 jaar of 2 jaar.
- Borgstelling gelijk aan 3 maanden huur
Huurprijs:
Vanaf €3000 per maand
Parkeren:
Op de Jacob Obrechtstraat is altijd parkeergelegenheid (betaald). Indien beschikbaar mogelijkheid
tot parkeervergunning.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
De bereikbaarheid met de auto is uitstekend via de Ringweg A10, afslag Oud Zuid. Luchthaven
Schiphol is binnen enkele minuten bereikbaar.
Komt u met het OV?
Naast het kantoor bevinden zich tram- en bushaltes. Deze verbinden het kantoor o.a. met Schiphol, Amsterdam, Amstelveen en omstreken, alsmede met het verderop gelegen NS-station Amsterdam Zuid.
ENGLISH:
About us:
Stylish high-end chic modern private offices available in a beautiful villa around the corner of the famous Concertgebouw & Museum Square in Amsterdam Old-South. Customizable office
solutions available to suit your specific requirements. From short term contracts to flexible options to scale up or down.
Facilities:
- Flexible contracts/ 3 months notice period
- High-end furnishings designed by expert interior stylists
- 24/7 access
- Your own doorbell and company name display
- Super-fast WiFi and private network options
- Cleaning service
- Good accessibility and parking
- Chamber of Commerce registration option for your postal address
- Meeting rooms for up to 10 people with 20-40 meeting credits per month
- Phone booths
- Fully equipped kitchen
- Pantries on every floor with high-quality coffee and tea options
- In office refrigerator
- Large outdoor space designed by Piet Oudolf for relaxation
Lease term:
- Notice period of 3 months, 1 year or 2 years fixed.
- Security deposit equal to 3 months rent
Rental price:
From € 3000 per month
Parking:
There is always parking possibility (paid) on the Emmalaan. If available, a parking permit can be requested.
Accessibility:
Are you coming by car?
The accessibility by car is excellent via the A10 ring road, exit Oud Zuid. Schiphol Airport can be reached within a few minutes.
Are you coming by public transport?
Tram and bus stops are next to the office. These connect the office with Schiphol, Amsterdam, Amstelveen and the surrounding areas, as well as with the Amsterdam Zuid railway station further away.