Koekoekslaan 2a
3435CL Nieuwegein
€ 450.000,- k.k.3435CL Nieuwegein
€ 450.000,- k.k.Adres
Koekoekslaan 2 A, 3435 CL te Nieuwegein .
Algemeen
Het object bevindt zich in het Centrum van Nieuwegein recht tegenover het St. Antonius Ziekenhuis. In de nabijheid van de binnenstad City Nieuwegein, met een ruim aanbod aan winkels en horecagelegenheden.
Bereikbaarheid
De ligging van de winkel-/kantoorruimte is zeker gunstig te noemen. Op steenworp afstand ligt het tramstation, waardoor alle delen van de stad direct bereikbaar zijn. Halte tramlijn 21 ligt voor de deur. Nieuwegein ligt op nog geen vijf kilometer van de stad Utrecht en is omsloten door de rijkswegen A2, A12 en A27. Hierdoor is de Koekoekslaan ook met de auto perfect bereikbaar.
Vloeroppervlak
Het totale verhuurbare vloeroppervlak bedraagt circa 195,3 m², alsmede 3 parkeerplaatsen.
Winkel en kantoren : circa 180,6 m²
Facilitaire ruimten : circa 11,5 m²
Overige ruimten : circa 3,2 m²
De vermelde metrage is conform de meetnorm van het normblad NEN 2580 ingemeten. De Meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting. Echter, afwijkingen of interpretatieverschillen vormen geen aanleiding tot verrekening.
Kadastrale gegevens
Gemeente : Jutphaas
Sectie : C
Nummer : 2092 A17 en A18
Grootte : 2 are en 5 centiare (205 m²)
Eigendom : Appartementsrecht
- Het appartementsrecht, ondermeer rechtgevende op het uitsluitend gebruik van de kantoorruimte op de begane grond met tuin en twee bijbehorende parkeerplaatsen aan de Koekoekslaan 2 A te Nieuwegein, kadastraal bekend gemeente Jutphaas, sectie C 2092, complexaanduiding A appartementsindex 17,
- Het appartementsrecht, ondermeer rechtgevende op het uitsluitend gebruik van de kantoorruimte op de begane grond met tuin en een bijbehorende parkeerplaats aan de Koekoekslaan 2 A – bij de Dienst voor het Kadaster en de Openbare register ten onrechte plaatselijk bekend als 2 B – kadastraal bekend gemeente Jutphaas, sectie C 2092, complexaanduiding A appartementsindex 18.
Bouwjaar
1988 conform BAG.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De winkel en kantoren/praktijkruimten zullen (schoon en ontruimd) worden aangeboden met de volgende voorzieningen:
- entree;
- portaal;
- toiletten;
- systeemplafond, voorzien van verlichtingsarmaturen
- keuken;
- te openen ramen;
- scheidingswanden;
- laminaat;
- elektrische boiler;
- stadsverwarming;
- mechanische ventilatie.
Parkeren
Parkeren is mogelijk op de openbare weg.
3 parkeerplaatsen op eigen terrein.
Bestemming
Gemengde doeleinden 3, te weten dienstverlening en ambachtelijke bedrijven.
Een bestemming kan aan verandering onderhevig zijn. Koper dient zelf informatie in te winnen bij de gemeente omtrent de geschiktheid van het object voor het beoogde gebruik.
Rechten en verplichtingen
Voor de kwalitatieve rechten en verplichtingen, erfdienstbaarheden en/of kettingbedingen verwijzen wij naar de laatste akte van levering welke op aanvraag beschikbaar is.
Zakelijke lasten en belastingen
- Vereniging van Eigenaren Koekoekslaan/Specht, per maand EUR 374,41:
- Verzekeringskosten
- Onderhoud klein
- Onderhoudscontracten
- Nutsvoorziening algemene ruimte(n)
- Verenigingskosten
- WOZ OZB EUR 2258,10
- rioolheffing EUR 197,12;
- Waterschapslasten EUR 141,51.
Vraagprijs
EUR 450.000,- kosten koper.
Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten, kadastraal recht, de verschuldigde overdrachtsbelasting, de verschuldigde omzetbelasting en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte, zijn voor rekening van koper.
Aanvaarding/levering
Het registergoed wordt in eigendom overgedragen leeg, ontruimd, vrij van huur en gebruik in de huidige gebruikte bouwkundige, technische en milieukundige staat, met alle daarbij behorende rechten en aanspraken, lasten en beperkingen, zichtbare en onzichtbare gebreken, heersende en lijdende erfdienstbaarheden, en kwalitatieve rechten en plichten e.d. blijkende en/of voortvloeiende uit de laatste akte(n) vrij van hypotheken, beslagen en inschrijvingen daarvan. De koper dient kennis te nemen van de inhoud in de laatste akte van levering.
Milieu
Het is de verkoper niet bekend dat het registergoed verontreiniging bevat die ten nadele strekt van het gebruik waarvoor de grond bestemd is, dan wel kan leiden tot een verplichting tot sanering of andere maatregelen. Het is verkoper niet bekend dat er ondergrondse tanks voor het opslaan van (vloei-)stoffen aanwezig zijn en dat er (bouw-) materialen zijn toegepast die op enigerlei wijze schadelijk zijn voor mens of milieu of agressief zijn ten opzichte van andere toegepaste materialen. Verontreinigings- en restrisico’s van het bijbehorende grond en grondwater gaan over op koper. Koper vrijwaart verkoper voor alle aanspraken van derden, waaronder de overheid, ter zake de milieukundige toestand van het registergoed.
Notariskantoor
Koper is vrij om te bepalen welk notariskantoor zal worden belast met het opmaken van de koopovereenkomst en de notariële akte van levering.
Koopovereenkomst
In de op te maken koopovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koopovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
Zekerheidsstelling
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen van 10% van de koopsom aan het notariskantoor.
Ondermaat/overmaat
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van het registergoed niet juist is, ontleent geen van beide partijen daaraan rechten.
Baten en lasten
Alle baten en lasten met betrekking tot het registergoed worden op de datum van eigendomsoverdracht (naar rato) verrekend.
Energieprestatiecertificaat
Het pand heeft energielabel A++, geldig tot 30-04-2034.
Transportdatum
In overleg.
Wwft
Ons kantoor en onze dienstverlening vallen onder de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme). Wij dienen daardoor van iedere koper verplicht de identiteit vast te stellen en te verifiëren alsmede de herkomst van het vermogen te onderzoeken alvorens een onderhandeling aan te kunnen gaan.
Bij een bieding van een natuurlijk persoon ontvangen wij dan ook graag een kopie legitimatiebewijs en een verklaring omtrent de herkomst van het vermogen.
Bij een bieding van een rechtspersoon ontvangen wij graag een recent uittreksel Kamer van Koophandel, UBO verklaring, verklaring herkomst vermogen en de identiteitsbewijzen van alle UBO('s). Wij zijn verplicht een cliëntonderzoek uit te voeren naar alle UBO's alvorens biedingen in behandeling te kunnen nemen.
Bijzonderheden
Verkoper behoudt zich alle rechten voor en heeft op geen enkele wijze verplichtingen jegens een gegadigde die in de gelegenheid is gesteld om een bieding uit te brengen. Verkoper is derhalve ook vrij om zonder opgaaf van redenen de verkoopprocedure te wijzigen dan wel te beëindigen en/of niet op een bieding in te gaan en/of een bieding wel of niet te accepteren, ongeacht of deze de hoogst voorgestelde koopprijs inhoudt, alsmede het evalueren c.q. beoordelen van condities en voorwaarden van enige bieding.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.