Connect Real Estate
Wiersedreef 14
Nieuwegein 3433ZX
030-2650909
info@connect-realestate.nl
www.connect-realestate.nl
Soort bedrijfspandKantoorruimte
Oppervlakte1113 m2
Aangeboden sinds14 oktober 2024
Omschrijving
Algemeen
Het kantoorgebouw staat op een toplocatie in het centrum van Nieuwegein, op loopafstand het vernieuwde stadscentrum van Nieuwegein en openbaar vervoer voorzieningen. Bovendien zijn zowel een tramhalte als het centraal busstation op slechts enkele minuten loopafstand, wat de bereikbaarheid voor bezoekers en medewerkers nog verder verbetert. Hier bevindt zich ook het ruim opgezette en goed bereikbare winkelcentrum Cityplaza. Met thans ca. 56.000 m² winkeloppervlak, is dit een van de grootste winkelcentra in de regio met een grote diversiteit aan winkels en voorzieningen.
Door de strategische hoekligging aan de doorgaande weg, heeft dit gebouw een uitstekende zichtbaarheid. De attentiewaarde kan optimaal worden benut door de mogelijkheid om gevelreclame aan te brengen.
Bereikbaarheid
Het object is zeer goed bereikbaar vanaf rijksweg A2. Ook de A12 en A27 zijn binnen enkele minuten bereikbaar.
Het object is per openbaar vervoer uitstekend bereikbaar, op circa 100 meter bevinden zich zowel het busstation als de halte voor de sneltram.
Kadastrale gegevens
Gemeente : Jutphaas
Sectie : C
Nummer : 1945
Grootte : 10 are en 17 centiare (1.017 m²)
Zakelijk recht : volle eigendom
Vloeroppervlak
Het vloeroppervlak bedraagt circa 1.113,740 m² kantoorruimte, inclusief aandeel algemene ruimte, gemeten conform NEN 2580 als volgt verdeeld:
- begane grond: circa 366,02 m²
- eerste Verdieping: circa 355,54 m²
- tweede verdieping: circa 348,17 m²
- derde verdieping: circa 44,00 m² (technische ruimte)
De vermelde metrage is conform de meetnorm van het normblad NEN 2580 ingemeten. De Meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting. Echter, afwijkingen of interpretatieverschillen vormen geen aanleiding tot verrekening.
Parkeren
Circa 16 (zestien) parkeerplaatsen op eigen terrein, waarvan een deel op omheind achterterrein.
Via Parkeerservice Nieuwegein is het tevens mogelijk om zakelijke parkeervergunningen aan te vragen of abonnementen voor de parkeergarages in het centrum. Daarnaast kunt u uw bezoekers tegen een gereduceerd tarief op straat laten parkeren door het aanvragen van zakelijke bezoekerspassen. Meer informatie op www.parkeerservice.nl/nieuwegein.
Gebruiksmogelijkheden
Kantoorruimte, al dan niet in combinatie met ondergeschikte dienstverlening.
Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt schoon en ontruimd aangeboden met de volgende voorzieningen:
- representatieve gezamenlijke entree;
- systeemplafond voorzien van ledverlichting;
- huidige pantry;
- dames- en herentoiletgroep per verdieping;
- mechanische ventilatie;
- te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;
- verwarming middels stadsverwarming, radiatoren voorzien van thermostatische ventielen;
- elektrakast per verdieping (geen separate bemetering);
- personenlift;
- huidige lamellen;
- huidige kabelgoten inclusief patchkast;
- huidige inbouwbureau’s;
- huidige receptiebalie;
- huidige vloerbedekking;
- rolstoeltoegankelijke entree;
- mindervalide toilet op de begane grond.
Energielabel
Het object heeft een energielabel A+.
Koopprijs
EUR 2.000.000,- kosten koper.
Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten (o.a. koopovereenkomst, akte van levering), kadastraal recht, verschuldigde overdrachtsbelasting, eventuele omzetbelasting en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte zijn voor rekening van koper.
Aanvaarding/levering
De onroerende zaak wordt geleverd leeg en vrij van huur en gebruik in de huidige gebruikte, bouwkundige, technische, milieukundige, juridische staat, de staat “as-is” zonder enige garanties, met alle daarbij behorende rechten en aanspraken, lasten en beperkingen, zichtbare en onzichtbare gebreken, heersende en lijdende erfdienstbaarheden, en kwalitatieve rechten en plichten, doch vrij van hypotheken, beslagen en inschrijvingen daarvan. De koper dient kennis te nemen van de inhoud van de laatste akte van levering. Koper is op de hoogte van het bouwjaar en de huidige bouwkundige staat en zal zich niet beroepen op eventueel achterstallig onderhoud jegens verkoper.
Milieu
Het is de verkoper niet bekend dat de onroerende zaak verontreiniging bevat die ten nadele strekt van het beoogde gebruik, dan wel kan leiden tot een verplichting tot sanering of andere maatregelen, en dat er ondergrondse tanks voor het opslaan van (vloei-)stoffen aanwezig zijn. Het is de verkoper niet bekend dat er (bouw-)materialen zijn toegepast die op enigerlei wijze schadelijk zijn voor mens of milieu of agressief zijn ten opzichte van andere toegepaste materialen. Koper aanvaardt de milieukundige toestand van de onroerende zaak in de huidige staat en vrijwaart verkoper voor eventuele aanspraken van derden ter zake. Verontreinigings- en restrisico van de bijbehorende grond en grondwater, alle eigenschappen en verontreinigingen, de eventuele aanwezigheid van asbesthoudende stoffen en/of schadelijke materialen en/of stoffen, zowel de bekende als de onbekende, komen voor rekening en risico van koper. Koper vrijwaart verkoper voor alle aanspraken, claims en verplichtingen te dier zake.
Koopovereenkomst
In de op te maken koopovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koopovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
Notariskantoor
Koper is vrij om te bepalen welk notariskantoor zal worden belast met het opmaken van de koopovereenkomst en de notariële akte van levering.
Zekerheidsstelling
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen van 10% van de koopsom aan het notariskantoor.
Ondermaat/overmaat
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van het registergoed niet juist is, ontleent geen van beide partijen daaraan rechten.
Baten en lasten
Alle baten en lasten met betrekking tot het registergoed worden op de datum van eigendomsoverdracht (naar rato) verrekend.
Transportdatum
In overleg.
Wwft
Ons kantoor en onze dienstverlening vallen onder de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme). Wij dienen daardoor van iedere koper verplicht de identiteit vast te stellen en te verifiëren alsmede de herkomst van het vermogen te onderzoeken alvorens een onderhandeling aan te kunnen gaan.
Bij een bieding van een natuurlijk persoon ontvangen wij dan ook graag een kopie legitimatiebewijs en een verklaring omtrent de herkomst van het vermogen.
Bij een bieding van een rechtspersoon ontvangen wij graag een recent uittreksel Kamer van Koophandel, UBO verklaring, verklaring herkomst vermogen en de identiteitsbewijzen van alle UBO('s). Wij zijn verplicht een cliëntonderzoek uit te voeren naar alle UBO's alvorens biedingen in behandeling te kunnen nemen.
Bijzonderheden
Deze objectinformatie is geheel vrijblijvend en mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte en wordt verstrekt onder voorbehoud van goedkeuring door verhuurder c.q. verkoper. Aan de in deze brochure vermelde teksten, tekeningen en opgegeven metrages kunnen geen rechten worden ontleend. Ten aanzien van de juistheid van de door ons samengestelde gegevens ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden. In het geval dat onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering aanspraak op uitkering geeft, is aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat in voorkomend geval onder deze verzekering voor uitkering in aanmerking komt.
Alle informatie is geheel vrijblijvend en uitsluitend voor geadresseerde bestemd. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en afkomstig uit ons inziens betrouwbare bron.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
In collegiale verkoop met:
Brecheisen Bedrijfsmakelaars B.V.
Maliebaan 2
3581 CM Utrecht
030-2331116