Chique boutique private offices in een villa aan het Vondelpark in Amsterdam Oud-Zuid beschikbaar vanaf €600,- per persoon per maand. Geschikt voor 2 tot 14 personen. Flexibele contracten en de mogelijkheid om op- en af te schalen qua capaciteit.
For English please scroll down.
Faciliteiten:
- Volledig ingericht kantoren voor 2 tot 14 personen
- Eigen deurbel inclusief bedrijfsnaam
- Toegang tot alle co-working space faciliteiten in de kantoorvilla
- Meetingruimtes van 4 tot 12 personen
- Vanaf 10 meeting credits per maand
- Twee kantines in de souterrains van beide panden
- Pantry’s op iedere verdieping met verse bonen koffie & thee. Inclusief verschillende soorten melk voor heerlijke latte’s.
- Veel buitenruimte (twee grote tuinen) en afhankelijk van het kantoor een eigen balkon.
- 24/7 toegang door middel van keytags
- Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid
- Inschrijving KvK voor postadres
- Wekelijkse schoonmaak
- Supersnelle Wifi, private network mogelijk.
Huurcondities:
- Opzegtermijn van 3 maanden of 1 jaar vast
- Borgstelling gelijk aan 2 maanden huur
Huurprijs:
€600 per persoon per maand.
Parkeren:
Op de Emmalaan is altijd parkeergelegenheid (betaald). Indien beschikbaar kunnen er op aanvraag parkeerplekken op eigen terrein gehuurd worden.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
De bereikbaarheid met de auto is uitstekend via de Ringweg A10, afslag Oud Zuid. Luchthaven Schiphol is binnen enkele minuten bereikbaar.
Komt u met het OV?
Op korte afstand van het kantoor bevinden zich tram- en bushaltes. Deze verbinden het kantoor o.a. met Schiphol, Amsterdam, Amstelveen en omstreken, alsmede met het verderop gelegenNS-station Amsterdam Zuid.
ENGLISH:
About us:
Stylish chic office spaces available in a beautiful villa at the Vondelpark in Amsterdam Old-Southfrom €600 per person per month. Suitable for 2 to 14 persons. Flexible contracts and the possibility to scale the capacity up or down.
Facilities:
- Fully equipped office for 2 till 14 people
- Doorbell including company name
- Access to all the co-working space facilities in the office villa
- Meeting rooms for 4 till 10 people
- Starting from 10 meeting credits per month
- Two canteens in the basements of both buildings
- Pantries on every floor with fresh beans coffee & tea. Including different types of milk for delicious lattes.
- Lots of outdoor space (two large gardens) and, depending on the office, a private balcony.
- 24/7 access with key tags
- Good accessibility and parking
- Chamber of Commerce registration for postal address
- Weekly Cleaning service
- Super fast WiFi, private network possible
Lease term:
- Notice period of 3 months or 1 year fixed.
- Security deposit equal to 2 months rent
Rental price:
€ 600 per person per month.
Parking:
There is always parking possibility (paid) on the Emmalaan. Parking spaces can be rented on site if available on request.
Accessibility:
Are you coming by car?
The accessibility by car is excellent via the A10 ring road, exit Oud Zuid. Schiphol Airport can be reached within a few minutes.
Are you coming by public transport?
Tram and bus stops are within a short distance from the office. These connect the office with Schiphol, Amsterdam, Amstelveen and the surrounding areas, as well as with the Amsterdam Zuid railway station further away.