Randweg 25
8304AS Emmeloord
prijs op aanvraag8304AS Emmeloord
prijs op aanvraagTE HUUR KANTOORRUIMTES
o Gebouw 25 kantoor 1.3 26 m²
o Gebouw 25 kantoor 2.3 150 m²
Locatie
Deelwerk-Nop bevindt zich in het oude Marktplaats gebouw en is gelegen aan de Randweg 25 te Emmeloord. Op een unieke locatie omsloten door de A6. De locatie is hierdoor uitstekend te bereiken vanaf de snelweg A6, men kan dus snel naar het noorden (Joure-Sneek/Groningen/Leeuwarden) en westen (Almere-Amsterdam). Ook is de N50/A50 (Emmeloord–Kampen-Apeldoorn) goed en snel te bereiken. Het pand is gelegen op bedrijventerrein de Nagelerweg op korte afstand van het centrum van Emmeloord. De bereikbaarheid per openbaar vervoer is eveneens goed.
Deelwerk
Als je bij Deelwerk-Nop een kantoorruimte huurt dan krijg je zoveel meer dan alleen de kale ruimte.
Bij Deelwerk bieden we hoogwaardige kantoorruimtes die passen bij jouw bedrijf. Met moderne faciliteiten zorgen wij voor een inspirerende werkomgeving. Van snelle internetverbindingen tot vergaderfaciliteiten en meer, wij staan voor je klaar. Focus op je kernactiviteiten terwijl wij de rest regelen. Samen bouwen we aan jouw succes! Daarnaast hanteren wij flexibele huurcontracten, we verhuren onze kantoorruimtes met een opzegtermijn van slechts 3 maanden. Dus ook geschikt voor tijdelijke oplossingen. Als Deelwerk vinden wij de wereld en de mensen om ons heen ook erg belangrijk en daarom staan wij ook ingeschreven bij SDG Nederland. Hiertoe hebben we deelgenomen aan het Koploper project en zijn we ook participant van het project Stream Energy.
Servicekosten
Uiteraard zit bij onze servicekosten de gebruikelijke zaken en diensten inbegrepen waaronder:
• Gas;
• Water;
• Elektra;
• Gemeentelijke heffingen;
• Toegang tot de gemeenschappelijke ruimtes (entree, gang, opgang trap en lift, toilet en rolstoeltoegankelijk toilet.
Naast deze gebruikelijke servicekosten biedt Deelwerk nog zoveel meer:
• Je mag gebruik maken van ons Deelwerk lunchcafé. Hier kun je heerlijke lunches bestellen, maar je mag natuurlijk ook je eigen gemaakte lunch nuttigen;
• Er is tijdens kantooruren een receptioniste aanwezig. Zij ontvangen je gasten, verzorgen en bevoorraden de koffie pantry’s, ontvangen de post en de postpakketjes;
• Ook zijn er een facilitaire dienst en een technische dienst aanwezig, Zij verzorgen alle onderhoud en service van alle installaties;
• Super snelle WIFI, vanuit glasvezel;
• Er zijn verschillende inspirerende vergaderzalen en spreekkamers, geschikt voor 2 tot 40 personen. Onze professionele vergaderzalen zijn de perfecte setting om bijvoorbeeld te vergaderen of trainingen te geven. Met state-of-the-art faciliteiten, een comfortabele omgeving en een gastvrij team zorgen wij ervoor dat jouw trainingen vlekkeloos verlopen. En als huurder bij Deelwerk-Nop ontvang je ook nog eens 50% korting als je een van deze ruimtes huurt. Daarbij zijn ook heerlijke koffie- en luncharrangementen te boeken;
• Zowel de gezamenlijke als ook de individuele ruimtes worden wekelijks schoongemaakt. Ook de glasbewassing is inbegrepen;
• Terrein en groen worden onderhouden.
Parkeren
Op het bijbehorend terrein zijn ruim voldoende parkeerplaatsen beschikbaar. Tevens zijn er laadpalen aanwezig.
NIEUWS
Nog nieuw te bouwen kleine kantoorruimtes in 2025
In 2025 willen wij 2 nieuwe kleine kantoorruimtes realiseren bij Deelwerk.
Op dit moment hebben we 2 van deze ruimtes waarvan er 1 in verhuurd wordt als kantoorruimte de ander verhuren wij als spreekkamer.
Omdat er steeds meer vraag is naar dit soort kleine kantoorruimtes willen wij graag aan deze vraag voldoen. Dus ben jij nog op zoek naar een kleine en dus betaalbare kantoorruimte? Stuur dan een e-mail naar: receptie@deelwerk-nop.nl
Geef hierbij aan in het onderwerp dat het de kleine kantoorruimte 2025 betreft en dan nemen wij contact met u op.
Deze kantoorruimtes hebben een afmeting van ca. 9 m²en kosten inclusief de servicekosten (zie lijst hierboven welke diensten en zaken binnen onze servicekosten vallen) komen uit op ongeveer € 175,00 exclusief BTW per maand.
Aanbod en prijslijsten van Deelwerk–Nop 2024
Catering
Op de begane grond zit ons lunchcafé hier kunt u uw lunch bestellen en nuttigen. Op aanvraag is het mogelijk om bij het huren van een vergaderzaal een arrangement bij te bestellen. We hebben verschillende koffie/thee, lunch en borrelarrangementen. Deze vindt u in deze prijslijst, onder de prijzen van onze vergaderzalen en spreekkamers. Vraag bij onze receptie van Deelwerk gerust naar de mogelijkheden, the sky is the limit.
Flexplekken
Een werkplek bestaat uit een bureau met bureaustoel. Tevens is het voorzien van draadloos internet en onbeperkt koffie/ thee/ water en gebruik sanitair. Service receptioniste in overleg.
Inspirerende vergaderruimtes
Er zijn 5 soorten inspirerende vergaderruimtes:
Spreekkamers voor 2 personen
Blue voor 4 tot 6 personen
Red voor 6 tot 8 personen
Black voor 8 tot 12 personen
Yellow vanaf 12 personen
Tevens is er de mogelijkheid om groepen van 50 tot 150 personen te ontvangen in onze strandtent in de kas.
Flexplekken en de spreekkamers huurt u inclusief: Koffie, thee, water, gebruik pantry, draadloos internet, receptioniste, elektra. De catering is gevestigd op de begane grond. De lunch wordt geserveerd in het lunch café. U kunt alleen pinnen bij ons!
Een flexplek huurt u voor 1 persoon en dus 1 bureau en bureaustoel.
Flexplekabonnement
Een flexplekabonnement kost € 200,85 per maand inclusief BTW. U kunt dan onbeperkt gebruik maken van één flexplek.
Extra voordeel: Heeft u een flexplekabonnement? Dan krijgt u een korting van 50% op de huurprijzen van de vergaderzalen en de spreekkamers.
Vergaderzalen huurt u inclusief: Wifi, Led-TV, whiteboard, flipover, receptioniste. Catering van koffie/thee, lunch en borrel is hier op aanvraag.
Flexwerkplek boeken
U kunt contact opnemen met Deelwerk B.V. via: 0527-305080.
Openingstijden
Open van ma t/m vrij van 9:00 tot 17:00 uur. Indien u buiten deze tijden of in het weekend wilt reserveren neem dan contact met DeelWerk-NOP op.
Receptie aanwezig van 09.00 - 17.00 uur.
Lunch café geopend van 11.00 - 14.00 uur.
Administratiekosten € 5,00 indien u een factuur wenst.
Buiten kantoor uren:
Personeelskosten € 30,00 per uur.
Parkeren:
Gratis parkeren.
*Foto's zijn gemaakt door fotografie Mike Rikken.